Obsah on-line semináře
- Přehled a porovnání požadavků ISO 9001, ISO 14001 a ISO 45001, pokud jde o nakupování a dodavatele
- Jaký je rozdíl mezi nákupem a řízením externích procesů
- Nastavení odpovědností a firemních procesů pro nákup
- Ukazatele pro hodnocení a výběr dodavatele
- Na co si dát pozor s ohledem na normy a právní předpisy
- Příklady hodnocení a výběru vybraných skupin dodavatelů
- Možnosti a potřeby monitorování dodavatelů
- Analýzy pro účely přezkoumání vedením
On-line semináře - vzdělávejte se kdekoliv
On-line seminář neboli webinář je způsob vzdělávání přes internet vedený lektorem v reálném čase. Zúčastnit se ho můžete kdekoliv. Stačí Vám k tomu jen počítač s internetem a sluchátka. Během školení můžete lektorovi položit dotaz prostřednictvím chatu. On-line semináře probíhají v aplikaci Adobe Connect, MS Teams nebo Cisco Webex. Odkaz k přihlášení do virtuální místnosti Vám pošleme den před konáním semináře na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.